Moikka taas!!!Tää joulukuu on jo puoless väliss ja se on kivaa!Mä sain eilen hiirenki kiinni =P.Taas ullakolta.Mut sitte mä lupasin Heselle,että ens kerralla mä tuon pinkin hiiren =P.Tarmo,jouluisis tunnelmis pitää AINA kirjottaa punasella!!!!No okei,okei.Mäki haluun haukkua.Eli,tässä mun tapahtumat:lenkkeilyä,ulkoilua,nukkumista,nukkumista ja nukkumista.Sitte mä oon laihdutus kuurilla :(Mutta,mäpäs oonki saanu elämäni aikana viis hiirta,ja kaikki ullakolta!!Ja sitte mä oon saanu myös kolme lintuu,mut yks oli jäätyny,nii nappasin sen siitä pihasta,ku olin valjais.Sitte huonot uutiset:Hese pamautti sormensa eilen seinää,ja ny niis on side!Ne vissii venhähti,vai miten se ny oli.Älä matki mainoksii,Tarmo!Okei,äiti.Toi Roosa on siis mun"emo" .Ei se oikeesti oo.(Älkää välittäkö noiden sekasista selityksistä)Roosa,älä määräile!!No nii lapset,eiköhän jo...EI!Tai siis,mitä sä olitkaa sanomas,ifofifko?...riitä?No nii lapset,eiköhän jo riitä?!Okei.Okei.Yks kerrallaan puhuu,eikä kukaan keskeytä toisten lauseita,eikö totta,Tarmo...?O-okei.Mutta kummiski,ei muuta nyt viel.Moik<3<3Moik<3<3